Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Практичне завдання на застосування можливостей прикладного програмного забезпечення




За допомогою виконавця Кенгуру із циклу розвиваючих програм «Сходинки до інформатики» написати програму у режимі запису для малювання наступного графічного зображення

1. Вказівка повторення. Типи циклів у мові Паскаль. Синтаксис команди.

2. Методика ознайомлення учнів початкової школи з текстовими редакторами та роботою з ними. Вивчення поняття «редагування» тексту. Призначення основних клавіш в текстовому редакторі.

3. Практичне завдання на створення комп’ютерної презентації.

Створіть мультимедійний супровід до уроку інформатики на тему «Складання алгоритмів з циклами для виконавців», 4 клас.

1. Табличні величини, їх опис мовою програмування.

2. Методична система навчання інформатики у початковій школі.

Комп’ютерна грамотність. Інформаційна культура молодших школярів.

3. Практичне завдання на створення програми з використанням вказівки розгалуження. Складіть програму для розв’язання задачі.

X24,х > 5 Зх, х < 5

Розв’язати рівняння


1. Цикл з післяумовою REPEAT. Особливості застосування. Опис навчальною алгоритмічною мовою та мовою програмування.

2. Методична система навчання інформатики. Етапи розвитку методичної системи навчання інформатики. Вивчення пропедевтичного курсу інформатики в початковій школі.

3. Практичне завдання на створення запитів у базі даних.

Відкрийте базу даних з іменем exam, у якій створіть запити:

до таблиці “Учні” з критерієм відбору за оцінкою не меншою, ніж 4;

до таблиці “Будинки” з критерієм відбору за поверхом – між 2 та 7;

до таблиці “Автомобілі” з критерієм відбору за роком випуску – до 2002.

 

1. Алгоритми роботи з табличними величинами.

2. Психолого-дидактичний аналіз помилок учнів при навчанні інформатики

та шляхи їх попередження і усунення.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 538; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.