Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Конотація – соціально-культурні чи особисті асоціації, які пов’язані з визначенням знаку та активізуються з його інтерпретацією

Контекстуальнийпідхід – підхід, за якого формуються асоціативні образи у свідомості споживачів на основі згадування певних відчуттів.

Контрреклама – коректне забруднення іміджу конкурентів, показ негативних рис «інших» товарів у рекламі.

Копірайтер – людина, яка створює рекламні тексти і підбирає ілюстративний матеріал для рекламного звернення та розробляє ідеї щодо його компонування.

Креатив – діяльність людини, спрямована на пошук елементів нового, вдосконалення, збагачення, розвитку з комерційним змістом.

Креативна ідея переломлення рекламної концепції крізь призму певних маркетингових завдань, її конкретне впровадження у рекламній кампанії.

Креативний бриф – коротке технічне завдання на креатив, яке клієнт формулює для рекламного агентства.

Латеральний вплив вплив на свідомість і підсвідомість людини, який не виявляється зовні; прихований вплив.

Лінгвістичне маніпулювання – маніпулювання поведінкою людини під певні цілі рекламодавця за допомогою спеціально підібраних слів і висловів, які сприймаються нею свідомо і підлягають певному аналізу.

Літота – стилістичний засіб навмисного зменшення будь-яких характеристик об’єкта, яке виконується без збитків для нього.

Логос – зміщення царини доказів у царину переконань.

Макет (формат) реклами – місце розташування ілюстративного і текстового матеріалів по відношенню один до одного в рекламному повідомленні.

Маркетингова концепція рекламного звернення – розуміння того, хто і як передав рекламне звернення. Вона формулюється навколо характерів товару, бренду, їх властивостей і характеристик.

Маркетингова цінність рекламного звернення – наявність у ньому актуальної фактичної інформації про об’єкт реклами, перебільшення тих характеристик кожного товару, які виділяє споживач як основні.

Метафора – художній засіб, що полягає в переносному вживанні слова, виразу, предмета на основі аналогії, схожості чи порівняння.

Метонімія – один з основних тропів у поетичній і звичайній мові, в основі якого перенесення назви одного поняття на інше, що перебуває з ним у певному зв’язку; слово чи вираз, ужиті таким чином.

Міжкадровий монтаж – поєднання кадрів на основі їх змістової взаємодії у такій послідовності, щоб було видно загальну ідею фільму.

Мізанкадр – рішення дії у кадрі з урахуванням усіх засобів виразності екранного мистецтва.

Мізансцена – розміщення дійових осіб та обставин дії на сцені, які виражають ідейно-художній задум фільму чи передачі.

Міф – стародавня народна оповідь про явища природи, історичні події чи фантастичні оповідання про богів, героїв, уявних істот; щось вигадане, фантастичне; казка, вигадка, фантазія; універсальний засіб гуманітарного засвоєння світоустрою.

Модальність – граматична категорія, що означає відношення змісту мовлення до дійсності і виражається за допомогою форм дієслова, інтонації, вставних слів тощо.

Монтаж – добір і з’єднання окремих частин фільму, літературного або музичного твору тощо.

Монтажна фраза – складова частина епізоду, яка має певний темпоритм і складається з окремих планів, об’єднаних змістом.

Мотивація – спонукальний вплив на споживачів, їхні бажання та прагнення, які породжують послідовність подій, сукупність яких називається поведінкою.

Нейролінгвістичне програмування – технологія програмування поведінки людини під певні цілі рекламодавця за допомогою спеціально підібраних висловів, здатних впливати одразу на підсвідомість людини на чуттєвому, візуальному та аудіальному рівнях.

Неореалізм – зображення реальних подій з допомогою нереальних алегорій.

Номінантний підхід – підхід, за якого допоміжна маркетингово-значима одиниця рекламного тексту називається своїм ім’ям.

Організаційна стратегія у розробці рекламної кампанії – побудова системи взаємодії замовника і розробника; послідовність дій, спрямованих на досягнення поставлених цілей.

Основна інформація – вид рекламного тексту, який несе у собі докладну інформацію про основні характеристики товару (продукту).

Пародія – сатиричне наслідування когось.

Патерналізм – сукупність заходів, спрямованих на піклування про когось.

Пафос – безпосередній вираз чуттів по відношенню до предмета мови.

Підзаголовок рекламного тексту – короткий текст в одне речення, який слугує для докладнішого розкриття основної ідеї рекламного звернення і є своєрідним доповненням до заголовку.

Пізнання – царина, яка узагальнює всі різновиди інтелектуальної діяльності людини (сприйняття, пам’ять, судження, мислення).

План – розташування предмета в перспективі з погляду віддаленості його від глядача; масштабно-просторова характеристика кадру. За одиницю виміру береться постать людини.

Позиціонування – створення і підтримування зрозумілого для споживачів образу, іміджу.

Продакшн-студія – організація, яка займається створенням кіно-, радіо- та телепродуктів, зокрема і рекламних.

Психоаналіз – технологія дешифрування вільних еротичних асоціацій у процесі управління споживчою мотивацією людини на безсвідомому рівні.

Прагматика – спрямування семіотики, яке вивчає відносини між знаковими системами і тими, хто ними користується.

Психологічні дослідження – вивчення таких психологічних концепцій, як мотивація, пізнання і навчання людини.

Психологічні комунікативні технології використовуються для досягнення ефективної впливовості на окремих індивідів і їх групи та встановлення з ними ефективного двостороннього контакту з урахуванням особливостей їхньої поведінки і сучасних знань у сфері психологічних наук.

Ракурс – розташування камери, яке визначає поле і кут зору об’єктива.

Рекламна концепція глибинний зміст рекламної комунікації.

Рекламний креатив – засіб боротьби за конкурентні переваги, є частиною великого рекламного процесу, орієнтований на кінцевий результат і означає мистецтво створювати рекламні звернення таким чином, щоб вони принесли найбільшу віддачу.

Рекламний простір – сукупність рекламних матеріалів, які активно розміщуються в інформаційному просторі певного суспільства в певному проміжку часу.

Розкадровка – послідовність розташованого на макеті ілюстративного матеріалу для телевізійного рекламного ролика.

Рима – суголосність закінчень віршованих рядків.

Ритм – рівномірне чергування впорядкованих елементів (звукових, мовних, зображальних та ін.), циклів, фаз, тих чи інших інтересів і явищ, пульс.

Ритуал – форма символічної поведінки або системи дій, яка визначає взаємовідносини у сферах соціальній, комерційній, політичній.

Семантика – розділ семіотики, який вивчає знакові системи як засоби вираження чого-небудь.

Семіотика – комплекс наукових теорій, які вивчають різні властивості знакових систем.

Символізм – соціально-комунікативна технологія побудови рекламних звернень на основі використання різних символів як засобів вираження суті предметів і явищ.

Симетрія рекламного тексту (речення) – форма побудови речення, коли воно чітко розподілене на кілька частин, які складені за єдиною моделлю.

Синтактика – розділ семіотики, який вивчає структуру поєднання знаків і правила їх створення.

Словотворчість – створення слів у рекламних текстах з використанням імені бренду.

Слоган – коротке самостійне рекламне повідомлення, яке спроможне існувати ізольовано від інших рекламних продуктів, являє собою згорнутий зміст рекламної кампанії; є єднальною ланкою між багатьма рекламними зверненнями, що подаються на різних носіях у межах однієї чи кількох рекламних кампаній.

Соціальні комунікативні технології використовуються для досягнення ефективної впливовості на певні соціальні групи та встановлення з ними ефективного двостороннього контакту з урахуванням особливостей їх існування і взаємодії між собою.

Соціологічні дослідження – вивчення структур і можливостей функціонування організованих поведінкових систем, їх впливу на індивідів і взаємодію з кожним із них.

Співзвучність (суголосність) – це фонетична схожість між окремими словами у рекламному слогані чи тексті.

Стереотип – те, що часто повторюється, стало звичайним, загальноприйнятим і чого дотримуються, що наслідують у своїй діяльності; загальноприйняті, стандартні ідеї.

Стиль – сукупність характерних ознак, особливостей, властивих чому-небудь; творча манера побудови образів і їх відповідності один одному у рекламному зверненні.

Стоп-кадр створює враження зупиненого часу, концентрації емоційного впливу; слугує узагальненням, а також може підкреслити рух у його найвищому прояві.

Структуралізм – загальна назва ряду спрямувань у сучасному знанні, пов’язана з використанням структурного методу моделювання, вияву відносно стійкої сукупності відносин.

Сублімативний вплив – це вплив безпосередньо на підкоркову сферу психіки, обминаючи аналітичні та критичні центри мозку людини.

Сцена – серія кадрів, об’єднаних змістом, часом і місцем дії. Сцена в екранному мистецтві будується з низки кадрів різного розміру або одного кадру, знятого у русі, або з поєднання кадрів різного розміру.

Сценарій – літературний твір, який служить основою для створення фільму, визначає його ідейно-художній зміст, образи, розгортання подій, жанр.

Творча стратегія – спосіб дій, спрямованих на розробку оригінальної ідеї рекламних звернень і рекламних кампаній та її матеріалізацію з допомогою сучасних технічних, художніх засобів і інструментів.

Творчість – діяльність людини, спрямована на створення духовних і матеріальних цінностей, сповнена елементів нового, вдосконалення, збагачення, розвитку.

Тропи – використання у рекламному тексті слів, які мають другий зміст.

Унікальна торговельна пропозиція – показ споживачеві тих властивостей і якостей товару, які притаманні тільки йому.

Фігури – використання у рекламному тексті слів, які мають ступінь первинного значення використаного слова.

Фонотека створення певного психологічного фону з допомогою спеціально підібраних звуків мови, кожен із яких має своє психологічне значення.

Художня цінність рекламного звернення складається із тих художніх прийомів, які застосував креатор за його створення.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Калифорнийское мелирование | Служебная характеристика 1 страница
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2017-01-14; Просмотров: 139; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.035 сек.