КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Створення кліпу зі зменшенням швидкості руху
Ми використовуємо суфікс '_mc' в ім'ї відповідно до встановлених Macromedia перетворенням імен. Використання цього правила має дві переваги: по-перше, це допомагає відрізняти різні типи об'єктів у коді, а по-друге, у такий спосіб забезпечується поява підказки в коді потрібного типу при уведенні коду в середовищі розробки. Ми проробили основні дії. Тепер поглибимося в процес роботи.
Завдяки новій об'єктній моделі, в Flash MX цього можна більше не робити. Ми можемо динамічно прикріплювати події clipEvents до фільмів, що дозволить всьому або майже всьому коду перебувати в одному місці, а також дозволить маніпулювати цими подіями під час виконання, наприклад, включати й виключати їх або змінювати яку-небудь функціональність.
Це досягається за допомогою присвоєння функції керуючому елементу фільму onEnterFrame. Якщо фільм має функцію, привласнену до його керуючого елемента onEnterFrame, то він щораз буде виконувати цю функцію. Уведіть наступний код у кадр 1 шаруючи script: ball_mc.onEnterFrame = function() { this._x += (this._parent._ xmouse-this._x) /4; this._y += (this._parent._ ymouse-this._y) /4;};Цей код спочатку створює функцію, що привласнюється керуючому елементу onEnterFrame фільму 'ball_mc'. Код цієї функції спочатку з'ясовує, наскільки далеко перебуває об'єкт від покажчика миші, і потім додає чверть цієї відстані до позиції фільму. Якщо вам потрібно було б написати цей код, так сказати, своїми словами, то вийшло б наступне: "обчислити різницю між позиціями покажчика по осях X і Y, потім збільшити позицію X на чверть цього значення".
Ви побачите, що об'єкт треба за покажчиком миші, так само як ми показували на вихідній діаграмі: спочатку об'єкт рухається швидко, а потім його швидкість зменшується. На цьому етапі має сенс спробувати застосувати інші числа замість 4, щоб побачити різні результуючі особливості руху. Якщо ви збираєтеся працювати із цим типом руху, ви повинні знати, як вплинути на нього. Але, насамперед, вам варто забрати число з функції й зробити його змінної, котра дозволить застосовувати різні числа небагато швидше.
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 302; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |